Tiada Maaf Bagi Mu Isteri Mat Yo

Tiada Maaf Bagi Mu Isteri Mat Yo | Subang Jaya – “Tidak kira sama ada laporan polis ditarik atau permohonan maaf dibuat, kami akan tetap melanjutkan kes ini ke mahkamah.”
Itu tegas Pengurus Cawangan Valiant Force Sdn Bhd Mukhveer Singh Gill susulan insiden pertengkaran kakitangan syarikat itu Azman Md Nayan, 49, dengan Siti Aisya Adam, 24, isteri pemain bola sepak negara Norshahrul Idlan Talaha, 27, atau Mat Yo, pada 12 September lalu.
Mukhveer berkata, pendirian itu diambil kerana Siti Aisya terlebih dulu mengugut untuk memanjangkan insiden itu ke mahkamah.
“Sebagai syarikat kawalan keselamatan yang bertanggungjawab, kami akan melakukan apa saja untuk mempertahankan kakitangan kami,” katanya, kepada Harian Metro.
Insiden pertengkaran Siti Aisya dengan Azman menjadi perhatian ramai apabila rakaman video kejadian itu yang berdurasi 55 saat dimuat naik ke Internet dan disebar luas pengguna laman sosial Facebook (FB) serta YouTube.

1 ulasan:

  1. Ingin Dapat Income Sampingan Tiap-Tiap 21hb?
    Ramai yang dah dapat sehingga beribu-ribu ringgit,
    malahan ada yang dah dapat berpuluh ribu ringgit,
    tiap-tiap bulan pulak tu.
    .
    TuneTalk/ToneExcel telah mengadakan satu program dimana sebagai pengguna talian Tune Talk, anda juga boleh menjual simkad ini kepada orang lain, dan setiap kali orang tersebut topup dimana-mana kedai sekali pun, anda akan dapat komisyen setiap bulan di rumah.
    Sila KLIK disini utk mengetahui lebih lanjut :
    http://toneexcel.biz/?id=153786

    BalasPadam