MERAPATKAN HUBUNGAN MENJERNIHKAN KEADAAN JANJI FARID KAMIL


Sebuah kisah dan sebuah cerita .Semua orang mengetahui Farid kamil bukanlah menantu pilihan .Oleh itu mengetahui bahawa hubungan Farid dan Ibu Mertuanya tidak begitu baik Farid akan mengambil langkah inisiatif untuk berbaik baik dengan ibu mertuanya. Malah sehingga ke hari ini, ibu Diana Danielle masih belum bertemu dengan cucunya. Namun segalanya itu bakal berubah tidak lama lagi.
farid kamilDi dalam majlis akikah dan pengumuman nama penuh anaknya nanti, Farid Kamil akan menjemput ibu mertuanya untuk menjernihkan kembali hubungan antara mereka bertiga. Kata Farid Kamil kepadaMalaysianDigest:-
Ya, pada majlis itu saya akan jemput ibu mertua saya dan saya memang nak berbaik dengan dia (ibu mertua) sebab hubungan silaturrahim antara kami perlu dieratkan semula. Saya juga akan memulihkan semula hubungan Diana dengan ibunya. Kira macam ada babak jejak kasih sikit lah nanti. Pada hari itu juga saya dan Diana akan mendedahkan nama penuh anak kami
ibu diana danielleBenar ibu mertua adalah ibu kepada isteri ,tetapi ibu mertua juga adalah ibu  dan nenek kepada cucu kepada anak mereka berdua.Semoga hubungan mereka ini akan dapat dipulihkan dan Ce Habaq rasa sudah pasti ibu mertua Farid juga teringin untuk meendukung dan memegang cucunya yang comel itu.Marilah kita sama sama doakan..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan